Loggie van Loggerenberg


Roodepoort se passievolle mondfluitjie speler


“Ek sal mense laat huil met my manier van mondfluitjie speel” – Loggie. - LookLocal 21 November 2012 | Clinton Botha

Elke man het sy passie en Loggie van Loggerenberg ‘n inwoner van die area s’n is mondfluitjie speel.

Nou is Loggie vasbeslote om sy ondersteuners te laat weet hy bestaan nog en bereid om by kerke, skole of partytjies te speel vir ‘n ekstra geldjie. “Mondfluitjie is baie naby my hart en ons kom al ‘n lang pad,” het Loggie aan die Northsider vertel. Inderdaad. Loggie speel al mondfluitjie – ‘n instrument wat miskien nie een van die mees bekende instrumente onder die nuwe jeug sal wees nie – sedert die ouderdom van sewe.

“Mens kan mos nie als net weggooi nie en ek sal mondfluitjie speel solank as wat ek kan – Dit het my juis gemotiveer om nie op te hou nie en weer te begin speel.” Loggie se liefde vir dié instrument het als begin toe hy terug oppad is huis toe as 'n sewejarige seun was. “Dit was na ‘n fliek by die bioscope waar ek ‘n mondfluitjie in die straat sien lê het. Ek het dit opgetel en begin blaas. Ek was verskriklik mal oor die geluid wat uitgekom het. Sedert dien het ek elke dag op die instrument aanhou poer-poer.” 

Die mondfluitjie-gogga het vir Loggie gebyt en so erg dat Loggie vir 50 jaar aanhou speel het. “Ek is een van die beste in die land,” het Loggie met selfvertroue gesê. “Ek het ‘n unieke styl wat my anders as meeste mondfluitjiespelers maak. Ek sal baie mense laat huil met my manier van mondfluitjie speel.” 

Indien jy van Loggie se mondfluitjie talent gebruik wil maak, skakel hom op 073 235 1728 of 011 679 1966.

Behalwe mondfluitjie speel is Loggie ook ‘n prominente baskitaarspeler. Hy en sy broer het op ‘n jong ouderdom ‘n orkes van vier met die naam Dixie Rebels begin. Na een jaar het die groep opgebreek waar die fantastiese Glen Dickson and the Shufflers gevorm is. Dinge met die groep wat vir vier jaar saam gespeel het toe ook nie uitgewerk nie en uiteindelik ook opgebreek.

http://www.looklocal.co.za/looklocal/content/en/roodepoort-northside/roodepoort-northside-news-general?oid=6535846&sn=Detail&pid=4730258&Roodepoort-se-passievolle-mondfluitjie-speler