Hoe verander ek die sleutel van 'n lied om saam te speel?

Audacity - Effect menu
Hoe kan  ek die sleutel van 'n lied verander sodat ek saam op my C mondfluitjie kan speel? (geld ook vir enige ander sleutel) Daar is baie gratis sagteware op die internet wat jou kan help, hier is hoe jy dit kan doen in Audacity.


1. Laai die lied van die CD af, of van die internet in mp3, CDA of WAV formaat. (of gebruik hierdie gratis Youtube to MP3 converter)

Audacity - Effect menu
2. Maak Audacity oop. Voer die lied in - (file menu > Project > Audio Import)

3. Wanneer die lied oopmaak, kies die hele band - (file menu > Edit > Select > All)

4. Maak die EFFEK menu oop - ( Effect > Change Pitch)

5. Verander dan die sleutel deur OP of Af te kies in die Change Pitch option box. Luister dan na 'n snit met die PREWIEW opsie, as jy dan nog nie kan saamspeel met jou mondfluitjie nie, kies (file menu > Edit > Undo…) anders kan dit lekker deurmekaar raak, en dan probeer 'n ander sleutel.

Audacity - Change PitchAudacity is veronderstel om die sleutel van die lied automaties uit te werk en sal vertoon in die Pitch from: boksie, maar dis nie altyd perfek nie, seker omdat ek bietjie deurmekaar raak met watter sleutels jy op die C mondfluitjie kan speel. Gaan loer gereeld op die Sleutel veranderings Tabel as jy sukkel. Anders speel net rond todat dit reg klink op jou mondfluitjie, daars maar net 12 sleutels om van te kies . . . . 

Jy kan ook die tempo of spoed van die liedjie verander terwyl die sleutel dieselfde bly sodat jy saam met die vinnige liedjies speel. Kliek hier vir soortgelyke ''Hokaai-stadig-man!!" hulpmiddels.